18 and life

Fårlåt, men jag är bara så j*** arg just nu!! jag hade skrivit i typ en halvtimma om massa minnen med olika personer, också raderades hela skiten!!! :S jälva skit! aja, skit samma.
hahah det har varit snöstorm elr nått liknande i flera dagar nu, haha det roligaste var att när jag åkte med kim hem, så typ sladdade han hela tin', så åkte vi in på en väg, o kim bara "aaah! raceplase!" haha, skratta typ ihjäl mig xD
har även vart iväg i skara o köpt min lilla elgitarr nu :D
imorgon (lördag) kommer Honey Moon hem, så henne ska jag rida på söndag :D något jag ser fram emot:D har bara en krånglig kännsla att hon kommer vara skitpigg, och att jag kommer åka av o typ dö. ahha men det har jag alltid första gången jag ska rida en häst :P
Idag har kimpas nya tjej, Ida, hon värkar väldigt snäll ;)
imorgon ska man baka lite julgodis,  ÄNTLIGEN! har längtat haha ;D
Idag har jag även shoppat lite, haha, nej men jag köpte några tröjor o så :))
på måndag har vi bara 4 lektioner, ska ha med godis till 2 av dom, vet dessvärre inte vad jag ska ha för godis, förslag?? :D

Nu ska jag snart sussa:)
puss o kram <3

 Honey Moon och Josse, (elisabeth, josses syster äger henne) :))

Kommentarer
Postat av: Anonym

elisabeth är ju inte josses syster. Johanna heter josefins syster

2010-01-01 @ 19:34:02
URL: http://milleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0