soon after christmas

hejj där! :D
idag har jag bara vart hemma, igår var jag, madde, lippa, ida o erika på bio, sjukt bra! såg på new moon:D haha, hade ingen vidare tur på vägen dit, var 2 sekunder från att missa tåget, men vi hann :D men det var trevligt värre där!! :D  imorgon ska jag rida, yeey :D
i tisdags var jag,madde,ida,erika,sanna,sanna o elli på "filmverket", där dom informerade oss om allt som man skulle göra när vi skulle spela in filmerna :D ska bli skit kul!! :D
nu ska ni få se lite bilder här på lite av allt möjligt haha :)
foto; DeniseArvidsson

Kommentarer
Postat av: Emmi

Du tar så fina bilder tös!

2009-12-14 @ 12:09:28
Postat av: svar till em :)

tack, då har jag lyckats, haha nej men jag har mkt kvar att lära :P

2009-12-22 @ 22:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0