vad ska jag göra med min fucking skjorta?

haha, just nu känner jag mig bara väldigt skadad, som att jag inte har någon lust alls att åka pulka imorgon (fabbis kalas) men jag måste ju komma. annars är jag ju värsta svikaren ju haha :P
jag ska berätta hela historien från början. jag ska göra den väldigt kort, mkt kortare än den var;
jag o michelle stod o pratade om allt mellan himmel o jord. o hon gjode kaffe, vilket betyder att vi stod i köket. och jag stod o lutade mig mot spisen, vilket inte var så smart eftersom att den är rätt så hal. så jag typ gled ner mot golvet, o tappade kontollen över mina egna ben, så jag typ sparkade upp dom i luften, haha fy *** vad fult det måste sett ut elr, michelle kunde typ inte sluta skratta på skit länge xD men olyckligt vis, så landade jag på handen, som jag hade vridit på nått konstigt sätt. sånu sitter jag här, men typ skitont i hela handleden och tycker synd om mig själv haha, nejdå :D
asså jag kan inte sluta le, för nu har ju jag äntligen fått upp internetet till mitt rum, så jag sitter här i sängen o bara chillaaaar hah :D sjukt skönt att kunna sitta uppe istället.
haha jag chattar med michelle, vi har typ kul för oss själva;

- michelle säger:

 

VEM VARE SOM KASTA? va ska jag göra me min fucking skjorta?

 

kan jag ha spotify nu?

denisearvidsson säger:

 

HAHAHHAH!!! roligast.se

 

japp

- michelle säger:

 

danke!

 

det var jag som kasta

denisearvidsson säger:

 

haha. jag ska ringa honom o säga att det var du som kastade på hans fucking skjorta

- michelle säger:

 

hör du hur det svänger här inifrån?

 

haha gör det!

denisearvidsson säger:

 

hepp, hör bara hundar som skäller. om du förstår vad jag mena

- michelle säger:

 

ne?

 

mamma?

denisearvidsson säger:

 

haha, nej jag menar att det bara är hundarna som kan höra dig musik. den är liksom avstängd i alla människornas öron

- michelle säger:

 

men! xD dessutom älskar bozz och lotuz min musik. dom diggar de

denisearvidsson säger:

 

varför skäller dom då, som värsta blodhundarna

 

sug på den du!

- michelle säger:

 

haha blodhundar finns det bara en här i huset

denisearvidsson säger:

 

NE NU JÄLVAR!!!

 

Jag ska be han med "fucking skjorta" o komma hit o spöa dig!!!

- michelle säger:

 

JÄLVAR?

denisearvidsson säger:

 

JÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR****

- michelle säger:

 

SVÄR INTE I GUDS HUS




--------------------
förlåt, men det är våran humor haha xD


Kommentarer
Postat av: michelle

Hahah va fula vi är! xD

2010-01-01 @ 19:29:35
URL: http://milleey.blogg.se/
Postat av: svar t mischa

haha, ja, jättemobbade xD

2010-01-01 @ 22:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0