Varning!! negativt inlägg :P

asså nu kommer jag vara väldigt negativ i detta inlägget, så varning för er som är glada haha :P
nej men asså jag har typ haft för jälva ont i armleden hela dan'. också skulle jag typ skojja med wille, så jag typ gick mot honom som att jag skulle slå honom, också råka jag trampa på hans socka, o då gick han backåt o tappa balansen, också när han ramla, så fick han typ panik o drogtag i min handled o vred om den, o asså jag skrek som in i h*** det hördes nog ända till gbg haha, nej men fy vad ont det gjorde. och nu kan jag bara använda ena handen, det gick ju förut att andvända den "skadade" lite, typ skriva på datorn osv. men inte nu -.-
haha ja, förlåt, min blogg ska vara rolig o läsa, nu blev det ju bara negativt här :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0