2 häliga dagar :) <3

Heeje :D Igår åkte man till Lina. Becka hängde me ner till rimi o köpte mat (tacos) och godis;)
Sen gick  vi till elionor och fixade maten efter att vi hade ätit prata vi lite sen så såg vi på "säg att du älskar mig" bra film, men fan va det förstörde att skådespelerskorna var så dåliga lr! aja iaf, sen såg vi "wild child" den var rätt kul faktiskt :) senare såg vi på nån film med brad Pitt, somna vid halv 3 tiden.
Sen på morgonen idag låg vi o prata en stund sen körde vi med andra ord.
Sen gick Becka o Lina hem, och ja,michelle o elli skulle fixa frukost som mer blev som en middag. gjorde ett eget recept haha, det va ganska gott faktiskt ;) vi hade kykling bitar, tacobröd, nån sås som michelle bara smeta ihop och lite pomes frites;) låter inget gott jag vet, men det va as gött :D
Sen såg vi på en skräckfilm. höll på o börja lipa, den var så läskig att den blev sorglig xD Sen såg vi på en till film som handlade om en tjej som ville bli en känd balettdansös, kommer inte ihåg var den heter.

Fy vad ont i halsen man fick av allt prat, och skrik från skräckfilmen så nu kan jag knappt prata längre xD Skär i halsen som in i den.

aja jag överlever nog ;)

Puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0