Åter träffen<3

Jag planerat att senare än 10 halv 11 får jag inte gå upp. För jag ska äta lite o fixa mig. sen ska ja ut me nicke o jogga en runda. sen blire la chill till typ halv fem tiden. Då bäre av till Ellionor Y ( typ återträff men Geishorna nu innan alla flyttar till gymnastiet.)
Ska bli jättekul att träffa alla igen :) Lina, Becka, Mille o Elly :D <3 Så jag lär la komma hem med än hel del bilder ;)
Det är ingen idè att säga "några bilder" längre. för jag tar ändå typ 1000 bilder ändå xD
(om ni undrar varför det blev just namnet "geishorna" så äre för att alla har choklad namn, som smeknamn, så "gänget" fick heta geishorna ;) vi tänkte inte så långt som att det kunde misstålkas xD
 
 

Pussar o kramar till geishorna <3
och alla andra såklar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0