bara priima dagar ;D

igår var jag o michelle i stallet:D
Tur dan nr 1 säger jag bara :D:D:D

Först fick jag rida söta tjockis-rosie ;D fast bara skritta efter som att hon är ju typ högdräcktig nu;)
Sen efter det red jag wera, hon var rätt lat i början men sen trippa hon på lite mera ;D Blev mest trav men även galopp i uppförsbacken, och små galopper som wera fattade själv  *hahha*:D

Idag var det första dan' på skolan efter lovet. gick fin fint ;) lite segt att  gå upp men annars vare bara bra. bara att jag rent ut sagt hatar en viss person!!!!!!!!!! aja iaf. efter skolan gick jag till lilla mormor ;) sen åkte jag hem. tog en promenad och sen sminkade jag oliwia lite, duschade,läste på läxor och nu så ska jag snart kolla på "183 dagar" och se om den ä bra ;)

Imorgon blire till Julia me ida,erika,madde o lippa för att spela in resten av våran film som vi gör ;D

Imorgon fyller brorsan 23 år föresten, grattis till honom ;)

Ha det gött allihop ;D puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0