Todaaay

Hejj hopp;)
sry för att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har haft massor att göra, skolan tar kål på mig snart! också har jag vart me massa kompisar och kollat lite mera på hamsterungarna vilka som vi ska ha, också har även pappa kommit hem och vi har nominerat mamma till tävlingen med gry från mix megapol och vi har änligen fått träffa spangles:D <3 så det har hänt mycket nu dom senaste veckorna ;)
Idag har jag och Michelle fått en systemkamera :D också har vi vart hos Annelie och tagit lite kort :D så det var vart priima dag vetti ;)

4april ska jag och michelle med annelie på hingst visning, vi ska hjälpa till att lägga upp bomar m.m;) det kommer nog bli kul ;D

Nu ska jag snart sova för denna dag har varit lång och tagit mkt på krafterna, så jag behöver lite nya krafter tills imorgon när skolan sätter igång igen.

Puss o kram <3






jag och spangi <3






Jag, Gabriel och Spangi <3



Flera bilder från idag finns på "Milleey.blogg.se" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0