Trevligt ;)

Igår var jag o michelle hemma ensama o gjorde kladdkaka ;) sen var vi barnvakt åt Lova i Fabian ;)
Senare på kvällen åkte fabian,jonatan o william in på övernattning på fritids. och oliwia sov hos emmi. så det blev bara ja,michelle,mamma,marie o lova kvar här hemma. Marie åkte in o köpte mc donalds och  mamma köpte pizza till oss ;) Sen såg vi på "den bästa sommaren" :D
Idag vaknade man av att fabian stod och knackade på fönstret vid typ... kvart i nio lr nått haha. så jag typ släppte in honom också fick han spela lite tv-spel ;)
Nu ska jag duscha. sen ska jag försöka få tag i nån att vara med. om inte det går så ska jag nog ut o springa me Nicke ;)



Puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0