Alla hjärtans dag

helloo! idag äre ju alla hjärtans dag som alla nog vet ;) ska försöka få den personen jag vill ha :)) och i mitt horoskåp står det faktiskt att 14/2 är min kärleksdag :D


har gjort lite planer för dan. och nu har jag fixat mig me allt. men då kom jag på att jag ska ut o gå, så jag får la ta på mig andra kläder o fixa mig igen sen x) Sen så ska jag sitta vid datan typ hela dan. nä det ska jag inte. men ändå xD
Ikväll blire melodifestivalen me marie m. familj, emmi, och vi som bor här hemma :) fast det skrev jag ju igår så det vet ju alla redan :)

Igår var man o kollade på dom små hamsterungarna. en  del är typ svarta, ändel är gråa o nåra ä vita :) lr aa jag vet inte riktigt än. men det ser ut så. för dom är ju bara en vecka än, så man kan ju inte riktigt se dåmen x) men söta är dom iaf. igår testade vi ifall det gick att sätta  ihop jonatan o patti (hamsterföreldrarna)  men patti typ anföll lilla jonatan. haha stackars lilla jonte :)




Kommentarer
Postat av: Michelle

fina bilder!

2009-02-15 @ 14:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0