Vart i stallet nästan hela dan ;)

idagh åkte jag o michelle till stallet tidigt. vi tog in alla hästarna o borstade dom. sen kom annelies älsta vänn. lr asså dom var lika gammla men dom hade vart kompisar sen dom var 4 år. så det ä alltså hennes älsta ;)
Hon hette typ Viveka och hade men sina döttrar. den älsta hette typ Stefanie och den minsta hette Lovisa. det tyckte jag var lite kul för jag heter ju "Densie Stefanie Lovisa Arvidsson" xD
Lovisa ledde jag, och hon hade Honey Bunny. Stefanie hade Wera och henne ledde Annelie. och Viveka red Laura(:
Sen efter att dom hade ridit red jag och michelle  Wera och Honey Bunny. Det gick fin fint. Wera var väldigt pigg som vanligt. så det blev lite små bus på vägen men det är la ingen fara <3 :)

Nedräkning tills Spangler kommer; 6 dagar kvar :D<3

när jag kom hem tänkte jag springa, men jag får ta och göra det imorgonbitti istället :)

Pussar o Kramar <3




Bild från ridhuset vintern -07


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0