Yeey ;)

Idag hare vart skola som vanligt ;) hann nästan klart med spegeln på slöjden och sen på musiken körde vi abba singstar ;)
Efter skolan vare mormor som vanligt. sen åkte jag,michelle,jonte o wille hem me kim.
jag gjorde läxorna o sen bestämde jag mig för att bli av med alla tankar så jag gav mig ut på en joggingtur runt göteve by ;) stannade faktiskt bara nåra få ggr. och då stod jag inte stilla o flåsade som jag brukar utan då gick ja snabbt istället:) så jag ä faktiskt ganska stolt, jag trodde inte jag hade nån kondis men det visade sig att jag visst har det ;) man känner nog en press i skolan när man joggar me. aja ;) Så nu ska jag försöka springa så ofta som möjligt :)
Imorgon blire slalom med klassen o andra 6;an.


En vecka kvar till sportlov YEEY :D Ut o jogga varje dag vetti ;)

Puss o kram <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0