Dagarna travar på framåt ;)

idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt.


Imorgon ska jag  och michelle till Annelie, sen så kommer Emma D :)) <3 och sen senare på kväller kommer michelles Emma (J) hit och ska sova över, så imorgon blire fullt upp hela tin ;)


På söndag kanske Ellinor (s) kommer hit, får se hur det blir med det:P


På måndag ska man bara umgås med pappa innan han åker (han åker på natten, till USA, han ska jobba där i några veckor).

Sen på kvällen ska jag och Michelle vara barnvakt ;)







Oliwias kommentar om mitt namn; Deniiise är så fuliluliluuuuul. jag bara "Men lillie va säger du HAHA" hon bara "jag snackar ju om grisen Denise SOM bara fiser hela tiiiiiin"  hahha asså det va inte ens kul, men min humor asså xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0