hmm...

Det var ju ett tag sen jag skrev nu men aa, nu är jag tillbaka med nya krafter i fingrarna så nu ska jag blogga NÄSTAN varje dag :) i skolan går det la ganska så bra. har blivit godkänd på alla proven o så hittills inte för att det har vart på många men aja. Det har flytit på bra i alla lägen. Nya vänner, nya läxor och ny inställning:)) <3

Vecka 5-

Måndag-helt varnig skoldag, efter gick man till emmi o var kattvakt ;)

Tisdag- vakna hos emmi, sen gick ja till skolan.

onsdag- Vaknade av att nån knackade som en galning på fönstret. det visade sig att det var marie och att jag hade försovit mig, så jag hann inte mer än att klä på mig o borsta tänderna. så jag var utsvulten resten av dan. Sen efter skolan åkte jag hem, senare åkte jag o michelle in o hyrde "hem ljuva hem" bra film de<3

Torsdag-var mest chill. efter skolan åkte ja hem, sen in till stan o va med madde till halv 12 xD Vi såg på the o.c. sesong 4 och åt lite tacos och madde gjorde världens godaste efterrätt ;)

Fredag-Skolan gick la hyfsat bra sen åkte Madde me mig hem och vi såg på the o.c. ofc <3 :D

Lördag- Ikväll blire filmkväll me Madde,Lippa,Erika och Ida vet inte om jag ska ta med the o.c. sesong 1, får se :)<3

Haha ärligt. skriv mail adress när ni komenterar så jag kan svara :) <3

Puss o kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0