Idagggggh

AlluUhaa! hah, idag vare sista dan i skolan, för veckan iaf. Har vart skittrött hela dan. så jag var nära på o somna på massa lektioner :P Men det gick ganska bra, med mkt kraft kvar lyckades jag hålla uppe ögonen. så det var en ganska bra dag ändå. sen när jag kom hem, så var jag fortfarande skit trött. Så jag gick upp och skulle vila en stund, och plötsligt kom michelle in och skrek att jag skulle vakna, jag fatta typ inget men sen kolla jag på klockan och då hade jag sovit i 2 timmar. Det är så förvirrande att vakna samma dag som man somnade också äre fortf. dag... Aja, nu ska jag och Michelle in till Emelie och vara lite kattvakt :)). Ska bli kul o träffa hennes katter igen, det var ju en tag sen nu:)

Puss o kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0