LÄS!!! hahahhahah!

Mikaela berättar om sin dröm för mig, fan va kul lr!! läs!

joo... vi skulle åka till romme alpin (som ligger typ en timma från horndal, där mormor bor) och åka skidor. jag kommer inte ihåg så mkt av vad som hände först, men sen skulle vi åka hemifrån er iallfall och vi hade våran stora bil. Det va bara vi tre och eftersom att michelle är äldst så fick hon köra, det skulle bara ta en timme att åka dit, och michelle hittade vägen jätte bra och vi krockade ingenting.. när vi va där så började vi åka, men sen så efter ett tag så skulle vi upp för en lift.. du hamnade på en sexstolslift (vilket va lite konstigt eftersom att du inte tkr om stolsliftar x)) och jag och michelle åkte fram lite för långsamt och missade den så vi fick ta den efter, men den efter va ingen soffa utan de va som en stålpinne som stack ner från linan och två pinnar att hålla i som stack ut på varje sida av den första pinnen, michelle och hålla fast med händerna i den till vänster och jag fick hålla fast i den till höger. alltså hängde man bara där och höll fast med händerna och de va ju ganska långt upp till toppen så vi tappade greppet efter typ halva och ramlade ner i början av en backe, och eftersom att du fortfarande satt i liften med halva vägen kvar så skulle vi åka ner sålänge, men vi tappade bort dig så då gick vi till stugan för bortappade barn och där satt du i snöclownens knä och vi kom precis i tid för han tänkte precis adoptera dig så vi tog med dig och sen av ngn anledning va vi tvungna att åka tillbaka till er, men efter vi hade vart hos er så va klockan en stund innan tre och romme stängde fyra, så vi skulle åka tillbaka och åka i typ en halvtimma till, men när vi skulle ut till bilen igen så kom det in en annan bil och ställde sig utanför erat hus, jag tror vi blev sura på honom och tjatade på honom ett tag, sen så skulle michelle gå och fixa ngt och jag satte mig i bilen, då såg jag i backspegeln att han den okända saken slog till dig och jag hoppade ur bilde och ropade på michelle. jag drog bort dig och då hoppade han in i bilen för att ta skydd, men michelle satte hande under framdelen av bilen och tryckte upp den så hårt att den flög runt och landade på taket så att hela taket blev intryckt.. sen helt ovetande om han fortf levde eller inte så åkte vi iväg för att åka skidor, men efter en bit så glömde michelle av vägen så vi skulle använda våran vägvisar sak som vi har i bilen och jag hade glömt av att vi hade romme inprogramerat där så jag var tvungen att ta min bärbara data och söka på internet och försöka hitta den, sen när klockan va lite innan fyra så hittade jag den, men då va de försent så vi åkte tillbaka till er.. sen vaknade jag nog :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0