Natten blev till dag :)

Igår spenderades kvällen med michelle o emma hos emmi. Vi såg värsta rysaren, för jag ville inte direkt kalla den skräckfilm men aja. den hette "i know how killed me" jag säger bara såhär, Lindsay Lohan passa INTE i en skräckfilm/rysare xD Men den filmen var fan as äcklig, värsta totyr mojjs BLÄÄ.
Sen somnade man ganska så fort, 3 pers i en "enkelsäng" är ju litte trångt. men det gick ju. Sen vid typ 4 tiden vaknade jag av att michelle o emma hade tagit alla 3 täckena, och när jag skulle gå över på michelles sida och hämta ett täcke la sig emma på min plats. så jag fick sova på soffan *hahaha!*. Sen hängde emma med oss hem. och jag gav hundarna mat. sen åkte dom in till stan på filmkväll. så jag tog ut happy och tränade honom lite och nu har jag nyss vart ute och tagit lite kort:)) Nu ska jag in o hjälpa mamma med Tacosen :D

                                                 


Puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0