Nyår!

Hejj, michelle hjälpte mig inte att få igång detta så det kanske ser jätte konstigt ut nu, men skit samma.

Igår vare nyår, dan började med att mamma hade låst in sig på toan i typ 2 timmar, så när jag väl fick komma in var klockan redan 1 så jag hade bara en halvtimma på mig... Sen när jag väl var klar med allt så kom alla gästerna, vi åt och kollade på tv litee ;) Sen vid typ 4 gick vi till marie och fickade lite och firade fabian ;)) sen vid typ 7 lr nått gick vi hem igen och alla gästerna  åkte. medans vi väntade på att klockan skulle slå 12 s¨å tänkte jag köra abba-singstaret men marie hade visst lånat ut det så det gick ju inte så bra. istället satt jag och jonte och spelade kort xD men det var rätt kul för jag vann hela tin..... lr nästan han vann la några fler gånger men ändå :P sen så kom malin,kim och emmi tillbaka, sen var klockan äntligen 12 och vi gick ut och sköt fin fina racketer ;)) somnade typ vid 4 lr nått, låg och läste i massa "hästsport" tidningar, så idag så vaknade jag 2, har vänt på dyngnet totalt :P




 



 
Emmi o lillie var meed och spelade kort ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0