Säääärken <3

Idag åkte Jag och Michelle till stallet. Vi tog in alla hästarna, sen borstade vi dom lite. Efter en stund kom Linda och Linnea ;) Vi red ut en sväng. Jag red Laura, Linda red Honey Bunny och Michelle red Wera ;) det var 13 minus när jag kom hem, det var inte så konstigt att jag trodde att fingrarna skulle gå av :P

(sry för att jag tappade humöret ett tag där, men jag frös så mkt att det kändes som att jag inte kunde göra nått än att bara sitta och titta rätt fram xD haha) Sen bytte vi hästar och Linnea red Laura, jag red Wera och Michelle red Honey Bunny (Linda och Annelie gick) Allting gick ganska så bra, bara det att jag var stel som en pinne för att jag frös så mkt, och att Laura var så himla seg, men hon börjar väl gå tillbaka till den vanliga gamla Laura ;))


Särken <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0