Super dag i stallet <3

Vaknade upp hos Marie vid 10. sen va jag så trött så jag gick hem och sov nån timma till. Sen vid 2 tiden åkte jag och Michelle till Annelie. Vi tog in hästarna, lr aa försökte iaf, dom ville typ inte hänga med in men tillslut så gick det. Sen kom Annelie och Vendela ut. Vi borstade hästarna och sen red vi ut en sväng. Jag red Rosie, Michelle red Honey Bunny och Vendela red Laura. Vi red bort mot Rosen Skog, när vi skulle ut på ett gärde och galloppera så kom 2 älgar ut precis framför oss lr aa nåra meter framför oss. SKETA STORA!!!! haha aja. sen när vi hade gallopperat fortsatte vi en bit till, ut på en åker där det fanns en kulle vi gallopperade upp för, skit kul! sen så typ red vi på en smal stig mellan massa träd, jättemysigt vare! :D
Sen när vi var hemma tog vi lite kort på Laura också gick vi in och fickade och spelade lite monopol med Gabriel ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0