Happy day

Idag ´vaknade jag av att lillebrorsan kom in i mitt rum o skrek. tillslut jagade jag ut honom *haha*. Sen gick jag ner och pratade med pappa genom skype. Sen åkte mamma o Lillie till stan och jonte gick till Fabbe. Så jag, michelle o wille fick huset för oss själva:D:D Gissa vad vi gjorde? Rätt gissat, vi bakade kladdkaka ;) Sen gick vi ut och lekte med Happy lite. Vi släppte honom och han var as duktigt. var lite förvånad för det var as länge sen vi tränade honom. Sen så typ sprang vi iväg på baksida, och han typ la sig ner och rörde sig inte :O och vi fick typ panik för han har alltid varit den piggaste hunden i världen typ. Så vi bärde in honom och märkte att han haltade:O Så vi duschade av honom lite, sen så städade vi hela huset, och lilla Happy låg och sov i soffan *haha :D* Sen kom "sura tanten" hem, alltså min mamma. Nu så har jag och michelle fixat en liten, eller aa ganska stor lekhörna (mer än halva michelles rum ;P) till Zmulan:)). Imorgon äre skola igen -.- orkar inte. Önskar att jag går i 9;an precis som michelle. Då har man bara jymmnasiet kvar ;)

Puss o kram <3


Kommentarer
Postat av: Michelle

Fin blogg du har gjort(; kolla på min med.

2009-01-11 @ 16:16:09
URL: http://milleey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0