Emmi,mormor,hem :)

Vaknade upp hos Emmi idag av att michelle tänkte ta täcket och pötta ur mig ur sängen igen -.- haha Sen gick jag upp o duschade. Sen gick vi till mormor o åt frukost sen till skolan. Kort skoladag idag. Får fortf. stå ut me en viss person -.- jaja :) lr aa 2 vissa personer -.- ;p
Sen efter skolan gick jag till mormor. Morfar är la typ halv döv som vanligt så min energi gick åt till att skrika på honom. Sen kom äntligen  michelle så hon proppade i sig lite mat sen stack vi till Emmi och pratade lite me henne o hämtade sakerna från igår /inatt. sen åkte men hem med mamma, gav hundarna mat och satt vid datan :) Sen väckte ja michelle för hon somnar ju typ stup i kvarten för att hon har så ont i magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0