botten upp!;)

tråkigaste-dan'.se säger jag bah! har vart barnvakt i en timma nu, wille o jag har typ bråkat hela tin', och michelle ligger bara o sover. BOOOOOORING! hoppas på att få träffa kompisarna nån gång i veckan ;) sen så skulle nog mamma ringa till ett ridläger, på islandshästar i typ 2 dar tror jag ;) för 4 pers najjs najjs :D födelsedan' blev bättre sen, jag fick mina paket o käkade en väldigt äcklig tårta, men ändå, den blev ju lyckad iaf;) just nu är jag bara sur, eftersom att ja o wille somsakt har bråkat, o michelle ä på hans sida, hah, och kallar mig skvallerbytta, vilket jag iofs alltid blir när jag ä barnvakt xD, jag lovar, jag ska aldrig skaffa barn! söta att titta på, men förjävliga att hanskas me haha xD så jag ska nog inte blogga mer idag men imorgon händer  det säkert nått kuligt så då kan jag blogga igen ;)

puss o kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0