Höstväder på sommarlovet...

tjoh:D dan' började med att veckarklockan på mobilen ringde kl 10, gick upp o tog på mig ridkläderna, gick o åt frukost, ja o michelle pratade en stund när vi satt där o åt hah ;) sen bar det av till annelie :D Där red jag HoneyB eftersom att Rosie är på betäckning igen... honeyB trippade fram som vanligt, lite smårädd för fårena men det gick bra ;) sen åkte vi hem;) här hemma har jag vart ute me Happy liite ;D sen testade jag jontes fotbolls-tvspel med, haha jag ägde alla säger jag bah! elr inte.... iaf, nu ska man iväg till Emmi med Marie och Mille ;D

haha oliwia o mille gick precis ut i garaget, också kommer lova in typ 2 sekunder senare o bah;
-schyy! jag ska skrämma oliwia, och sen ska jag säga till henne att hon ska sova hon mig inatt :D
jag bah;
- hah! dom gick precis ut i garaget, såg inte du de?
- nä... jaha var det dom som sprang där, jag trodde nästan det var 2 stycken harar, HAHH!

haha! xD

blev inte så jättebra bilder på mig o HoneyB med aja :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0