Strömma-hästhållning

Tjoholalaaa! :D

Igår, elr aa imorse, la man sig inte förens vid 3, så jag sov ända till 11, då pappa kom o väckte mig o sa att jag skulle vara barnvakt till wille i nån timma, vilket jag inte behövde sen eftersom att han hängde med marie in på odenbadet ;) vilket jag också skulle gjort ientligen, men dan ä för seg för dt kännde jagx) imorgon ska man hjälpa annelie att dräcktighets undersöka stona ;) sen efter det ska vi nog rida en sväng ;) <3
4 juli, gissa vad, då fyller jag äntligen tonåring;D vill gärna vara me kompisar på kvällen, men vi får väl se hur långt jag hinner ;D
igår var man även på Strömma och kollade, eftersom att mille ska gå på gymnasiet där (hästhållning).sjukt fint ställe där! :) åkte även förbi typ europas största drever-kennel (venne hur det stavas;P)  ställe ;) det var lite kul o se, fast vi gick inte in, men det var massa hundar i stora hundhagar o sånt ;)

puss o kram;) <3

min fina bild *stålt* hah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0