Ta mig till havet och gör mig till kung<3

tjotjo! ;) idag vaknade man av att ingen var hemma, vilket man har gjort nåra tidigre ggr i veckan, då har dom ju vart på bade, men frågan ä om dom inte har stuckit nu? MOHAHAHHA!!! huset för oss själva :D Nädå.. Men man hade ju nästan önskat:P Igår vart det 32 grader varmt här hemma, men det blåste lite, men ändå jätteskönt! ;)
Jag ha även tänkt lite på det där om att måla om mitt rum, det måste ju hända nån gång... frågan är när, eftersom att mamma bah "NÄÄ! NU BÖRJAR DU INTE PLANERA NÅTT SÅNT" och pappa bah "nä, för kort tid" så jag har bestämt mig när jag ska göra det...men aa, det får vara en liten hemlighet.... än så länge ;) just har jag lagt ut nån bild på honeyB från elitpremieringen va? jag kan lägga ut en här nedanför;) annars finns bilderna på bdb och facebook ;)
n äre bara 3 veckor kvar till skolan... allt har gått så fort, men på nått sätt så ska det bli riktigt kul, ny klass, ny skola, olika klassrum m.m. Men det kommer ändå bli lite pinsamt, för vi ska typ sitta i aulan hela dan' också ka jag gå ifrån mitt i allt, för farmors begravning är då<3
Nästa vecka åker man med Madds o Erika t bade ;) Kommer bli priima som alltid ;)

puss o kram <3


Kommentarer
Postat av: Michelle

smart du är som skriver om vår lilla plan här! pappa läser ju våra bloggar! ;) haha

2009-08-01 @ 15:48:19
URL: http://milleey.blogg.se/
Postat av: svar till mills

Hörru! jag har inte skrivit när, var, hur. så inget är avslöjat! :D

2009-08-03 @ 17:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0