...

hellu;D
måste berätta en sak! :D Jag har ÄNTLIGEN skaffat facebook! :D
i veckan har man mest bara varit hemma o tat det lugnt, försöker vända tillbaka på dygnet men det går inte som väntat ;P på kvällarna har man varit ute med alla o kört dunken ;) och igår var man även på stan o köpte 2 byxor, najjses ärom :D På måndag o tisdag åker jag o michelle väg på dagridläger, islandshästar :D ska bli sjukt kul! har ju typ bara ridit islandshästar en gång i hela mitt liv:P och jag har ju dessutom ridit welshponnyer i 3 år nu, vilket som har varit skut kul! och man tröttnar värkligen inte, men ibland måste förändringar ske ;D
Fattar inte varför jag är så positiv ientligen, idag vid 9 tiden, så.....  gick farmor bort.... har inte så mycket att skriva om det... men jag visste ju sen långt inann att hon var sjuk, canser i buksporten. och hon var ju jätteklen och trött på sistonde, så jag tror nog att hon har det bra uppe i himmelen nu med farfar o alla :) .... vet inte vad jag ska skriva... hon var ju en person som alla älskade, hon ville aldrig vara till besvär, så om ho behövde hjälp (på ålderdomshemmet hon bodde på) så trycktte hon inte på dendär knappen som gör att sköterskorna elr vad det ä, kommer o hjälper henne, utan hon försökte klara allt själv, hon att resa sig ur sängen o sånt, men tillslut så förstod hon ju att  hon inte kunde göra det jälv, så varje gång det kom en tjej som skulle hjälpa henne så såg man att hon var helt svättig för att hon verkligen hade försökt... och hon har även en av dom gladaste personerna i världen tror jag, trots att hon var 88 år, så var hon pigg o glad, tills cansern började bli värre....... iaf, alla älskade henne med hela sitt hjärta! och att jag inte är ledsen är nog för att jag har gråtit jättemkt redan idag och för att jag nog itne riktigt har fattat vad som har hänt....

 tavlan som jag gjorde till "minnesstunden" :)

RIP farmor<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0