Farmor....<3

satt och stört lipade igår när jag läste om Farmor på maries blog, hon har så rätt så. Farmor står nog bara och ler mot oss och säger att vi inte ska gråta, hon har ju det bra nu! ... det som skrämmer mig mest är nog att jag aldrig mer kommer kunna krama henne, smaka på hennes goda kakor, och andas in hennes goda lukt, man blev så bekväm på nått sätt när man var vid henne.... Har nog inte fattat vad som har hänt än... när jag har gjort det lär nog tårarna komma mera än nu... men jag har inte ens accepterat det som hände för 2 år sen än.... fattar inget längre.. sista gången jag såg henne, var hon jätterörig, pågrund av morfainet... hon sa "haha, ni skrattar åt mig... men jag är så rörig i huvudet nu så...", jag tänker på hennes leènde hela tiden.... så fridfullt och glatt... Gizmo brukar leka med sig själv... som har gör när man kliar honom på magen.... jag har listat ut nu att det är farmor som leker med honom... gämt när ag lyssnar på låten "himmlen så oskyldigt blå-ted gärdestad" och "jag vill ha en egen måne-ted gärdestad" så gråter jag, får in massa bilder på farmor i dom låtarna.... På nätterna när jag ska sova, så är det någon som står i hallen och går runt i alla rummen, de  är nog farmor det också<3 Mitt huvud hänger inte med längre... när jag sitter tyst för mig själv så tänker jag på henne hela tiden..... jag vet inte vad jag ska tänka på annars.... hon bara kommer upp i huvudet... också tänker jag på massa minnen..... <3
Älskar dig farmor<3

bild från innan jag o michelle föddes.... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0