En sista dans <3

Tjoho gott folk! :D igår vart det chill hela dan;) på kvällen åkte ja o mills till stalle o tittade till hästarna o tog lite kort ;) haha lilla Steffi ä så katig, hon fattade inte vilka vi var överhuvudtaget, konsigt nog efter som att vi kommer dit varje vecka, så hon typ gick fram lite osäkert o lossades vara jättemodig medans Waleria gömde sig lite bakom Rosie, fast när hon förstog att vi inte var farliga kom hon fram o visad upp sig lite genom att springa ;) Var även i Laura, honeyB och harmonies hage, hah harmonie kommer fram som ingenting o typ bah "titta mamma, jag vågar gå fram till dom stora tjejerna *stolt*" haha ;) här kommer lite bilder ;)

Waleria Travar ;)<3    Stephanie ;)<3 
Steffie igen<3   o Waleria igen ;)<3    
Harmonie ;)<3    HoneyB ;)<3  
Stephanie <3;)  

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Senare gick ja o mills hem till marie o provade Jennies gamla kläder. Idag har man inte gjort mkt än, tror vi ska in på bio ikväll, men vet inte vad vi ska se än xD haha, asså jag har gått utan glasögonen i typ 2 månader nu, vilket jag ientligen inte ska, för jag ska ha dom när jag läger,ser på tv o sitter vid datorn, vilket jag inte har haft, så när jag satt o åt frukost idag, gav mamma ut med ett gap "HERRE GUD! DU SKELAR JU!" haha, så jag får la ha glasögonen lite mera nu på sommarlovet;) hahaxD i veckan ska man o bada me Madde, Erika.. ifall dom andra med ska med så äre sanna,sanna,elli och ida med ;)

 haha ekta "denise minen", höjda ögonbryn, stora ögon och öppen mun haha xD

Kommentarer
Postat av: Michelle

haha minen! typ "WHAT?!" eller "Ursäkta? ville du nåt eller?"

2009-07-28 @ 19:33:59
URL: http://milleey.blogg.se/
Postat av: Emmi

Nenene minen betyder: "Vadå jag sa ju att ja ba skoja!"

2009-07-28 @ 19:39:18
Postat av: svar till em o mills:)

hah, ni har så rätt ;)

2009-08-03 @ 17:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0