tonåring! ;)

tjoo! igår vart man barnvakt hela kvällen, brakade o blixtrade som in i den ute. Fabian bah "jaa, blixt nedslag har vi 75% att överleva osv. usch skiträdda var vi allihopa xD satt ihopkrupna med filtar o kuddar och kollade ut på de fina blixtrarna ;)
Idag vaknade man av att ingen var hemma mer än michelle, vilket känns konstigt eftersom att det ä min födelsedag. och Alla som har ringt hit verkar ha klämt att jag fyller år, mamma bara fråga efter michelle, jimmy frågade vart pappa var osv. och det som förvånar mig mest är att mormor inte ens har ringt xD känner mig rätt övergiven... min drömm just nu är väl att dom har fixat nån sorts överraskning men jag kan ju absolut inte förvänta mig något ;P men men. tack till Marie iaf som sa grattis igår, och michelle... som jag fick påminna... men ändå xD hahaha ;)

happhapp, nu ska jag bara njuta av den vackra musiken jag har på ;)

puss o kram <3


Kommentarer
Postat av: Emmi

Men Emelie ringde minsann! Och skrev ett helt blogginlägg om tonåringen ;)

2009-07-04 @ 21:31:08
URL: http://billey.blogg.se/
Postat av: madde

Grattis!:P

2009-07-06 @ 00:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0