"det går aldrig lära gammla hundar sitta"

tjotjo! :) har sittit uppe hela nätterna+ morgonarna och sett på harpes island. beroende påvärkat elr nått :P ikväll  ska man vara barnvakt till Lova o Fabian;). Har även planerat att se sista avsnittet av harpes island där :D spännande, spännande:D igår var man även och red, jag red honeyB, michelle Spangi och emmi var med också;D, hon red laura ;D innan det så var vi på minnes gudstjänst för farmor... 
imorgon vet jag inte vad som händer än... men antingen på onsdag/torsdag/fredag åker jag, madde, sanna, erika och ida till badet, troligen blir det väl äventyrsbadet;)    (om nån mer ska dit, så komentera:D )

happ happ, nu ska jag ut o träna (agillity,stavning:P) och leka lite med happy, han total älskar sin nya fågel eller vad det är, sjukt duktig har han blivit på allt! :D bara så ni vet, det är bluff när man säger "det går aldrig att lära gammla hundar att sitta" för om det skulle vara sant, varför är då happy så duktig nu ? :D där har ni allt nått o suga på;) efter träningen med honom ska jagnog ut o springa... tror jag iaf... har sjukt ont i knäna idag också, jag aja ;P

puss o kram <3


Kommentarer
Postat av: Emmi

Vad fint du har gjort för farmor :)

2009-07-20 @ 22:24:34
Postat av: svar till em:)

tack:) Hon förkänar det bästa som alltid<3

2009-07-21 @ 21:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0