Vi som förlorar, men jublar ändå<3

tjoflöjt! ;D Idag vaknade man i full skräck, skakade i hela kroppen och flåsade som in i den! Jag hade drömt en mardröm!.. igen... drömde att det typ spökade i hallen? haha, Michelles dörr typ stängdes och öppnades hela tin, och när jag var å toan så tyckte det i handtage o massa, usch. har inte vågat vara själv nån stans i huset idag hah x)

I föllgår var jag och michelle uppe vid farfars grav, såg till kortet på farmor där också:) Drömde igår att vi begravde farmor... gud vad jag drömmer konstiga drömmar.. elr inte konstiga, för begravas kommer hon ju göra man aa... elr aa unsättas.... på min första skoldag... en timma innan jag slutat... aja:)

Senare bär det av upp till kyrkogården igen:)


---------------------------------------------
Would you know my name
If I saw you in heaven
Will it be the same
if i saw you in heaven<3



puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0