bästa dan' på året! (när vi pratar om skolan asså:P)

tjenixen!
Idag äre "den stora dagen alla har längtat efter", nämligen skolavslutningen :D:D:D Först ska vi i "bandet" samlas tidigare och öva några sista gånger, sen ska vi fixa iordning massa. sen efter en stund ska "bandet" upp o spela, fatta vad närvös jag ä, det as många där ju! :P hah iaf sen ska vi sjunga låtarna me "kören" me, och vädret ska hålla upp! .. har jag bestämt, elr aa typ hela fkp, men ändå xD sen efterråt ska man nog åka hem o gratta michelle extra mkt, hon går ju ut nian nu ju ;) sen blire typ jordgubbstårta, hoppas att emmi ska jag en hemmagjord, hennes ä godast!
Vid halv 3 ska hela klassen iväg till säm, där ska vi åka ring efter motorbåten :D också sksa vi bada ;D

Bästadan'.se säger jag bara :D

ps. bilderna på skolavslutningen lägger jag nog ut imorgon ;) ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0