bästa helgen <3

tjoflöjt alla glada fölk :D

idag har jag vart hos annlie me michelle, gissa vad! xD Jag red mn Ros !!!! <3 haha as go var hon! trampade på i ett himmla tempo och hade öronen framåt heela långa vägen :D:D goaste stunden i livet säger jag bara haha ;) sen vare planerat att jag o michelle skulle ta en tur på cykel ner till odensberg, som igår ;) men det gjorde vi inte sen för det var inte så lång tid vi hade på oss efter som att vi ska på "geishkväll" ikväll :D ja det är inte så äckligt som det låter xD vi döpte oss det efter en choklad för många år sen, och nu ska vi ha en "återträff" det var ett bra tag sen vi sågs ju :P imorgon ska man vara kattvakt ;) sen vet jag inte vad som händer mer på veckan, mer än att jag o michelle ska till annelie på torsdag vid 10 och hjälpa till med hovslagaren, sen på söndag ska vi med annelie på utställning ;)
Ha det gött ;D

puss o kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0