bästa helgen på länge ;)

shalol!
i förrgår var det skolan o jag gjorde världens vurpa, skulle hoppa över staketet i skolan också fasnade jag med foten och typ flög ner o landa på knät så jag har haft rätt så ont hela hälgen xD men iaf. senare gick ja,marie,fabian o lova ner på stan på studenten o grattade mitt kusinbarn, Linn ;D på kvällen var jag barnvakt till Lova o Fabian, vaknade vid 03:30 på morgonen och gick hem o la mig hemma o sov, vaknade sen vi 8 igen, då gick jag o packade det sista till skara sommarland. sen åkte vi in till stan vid 9 och mamma släppte av mig vid skolan. vid halv 10 åkte vi till skara sommarland me hela klassen, roligt värre vare, vi åkte den nya, tranan, sjukt rolig var den!! sen åkte vi gruvan, radiobilarna, gocart (stavning) och sen badade vi, men det var iskallt så vi gick upp efter en stund, också spelade vi på marabou, kexchoklad, plopp, toblerone, o massa söta gosedjur, jag var andra pris på toblerone och tredjepris Nasse :D sen åkte vi hem vid halv 6 och jasg gick till emmi och var kattvakt me michelle, sen gick vi iväg och köpte lösgodis efter att vi hade sett på flicka, sen gick vi hem o såg lite på en film som hette typ Miffo, skit kul xD. idag har man inte gjort så mkt än, sett på tv, suttit vid datan, och Rambo har typ legat på min mage i typ 2 timmar nu XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0