Haaallå!! xD

hahah! helloppsan!
idag var man me marie, mille, fabian o lova o badade i en sjö, kommer dock inte ihåg namnet, men där fiskade jag o fabian o dom andra badade, sen satt jag o michelle o lova längre in mot land (på en brygga) och fabian satt en bit bort, längre ut mot vattnet, nästan i kanten på bryggan. också kom det typ 6 st tjejer o killar som var typ 14 elr nått, usch vad jag skratta åt dom elr!! tjejerna iaf, dom var så mobbade! sry så får man inte säga men asså dom typ trodde att dom var roliga hela tin, också sa dom skit konstiga saker, killen bah "fail" (stavning) och tjejen bah "säger du fail, jag brukar ju säga "fejk", åsså sa dom typ "din mamà" o sån't som typ ingen säger längre, inte i fkp iaf x) sen iaf så ställde dom sig vid kanten av bryggan typ där fabian satt, också åkte bryggan ner lite i vattnat, så fabian typ fick vatten på sig också skrek han denna "MEN HAAAAAAAAAALLÅÅÅ! KAN NI GÅ BORT DÄRIFRÅN, JAG ÅKER JU FÖR STJUTAN I VATTNET!" dom bah "oj... förlåt.." asså fatta vad ja o mille skkratta elr, så mobbat var det! låter inte alls lika kul som det var XD
aja nu ska ja me mille in till elionor o becka ;)

puss o kram

ps. jag har fått igång min kamera nu :D:D ÄNTLIGEN säger jag bah! :D ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0