hipphopp:D

tjoflöjt alla glada :D
fredags; åkte till elionor, haha fy vad vi skratta elr!!! michelle skullke typ ringa innan vi kom, också glömde hon det. och när vi plingade på så öppnade ingen, så vi gick in o bah "hallå?" så gick vi runt o letade lite efter henne och insåg ganska snabbt att hon stod i duschen, så vi bestämde oss för att skrämma henne, så när hon kom ut ur badrumet, och hon var i ett annat rum, så gick jag o satte mig på golvet o stirrade på rummet hon var i, hon typ gick ut o tänkte gå vidare också kollade hon ner o såg oss o typ skakade ski mkt o bah "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!" usch mkt skratt där du;) senare åkte vi ner till allvideo o hyrde filmer, en skräckis o en typ kompisfilm, senare kom Lina o robin, vi typ kollade på skräckisen, bästa skräckisen nånsin haha, kommer dock inte ihåg vad det hette... :P sen spelade vi lite sen gick dom hem o vi typ gjorde kladdkaka kl 3 på morgonen xD

lördag: vaknade hos elionor, vi typ käkade frukost o så senare gick vi vidare till lina o robin o såg en film där, kommer inte ihåg vad den hette heller, men bra var den iaf :D sen åkte vi hem o hämtade kläder o så sen in till stan igen o var kattvakt ;)

söndag; vaknade hos emmi vid 6, duschade, åt frukost, skulle föna håret, men efter att michelle hade använt den så dog den, så vi konstaterade att det var en mening med det hela :P
sen åkte vi me annelie på utställning i lerum där Wera skulle ställas ut och även Myth;D Wera blev BIR (bäst i rasen) och gick vidare till BIS (best in show) och hon blev 4 av 85 st så det tyckte jag ändå var bra, + att dåde Wera o Myth fick guld så :D

måndag; idag har man ännu inte gjort mkt, jimmy, hanna o wilma sov här inatt så jag o michelle fick dela säng... inte kul när on tar upp hela för sig själv xD men men, sen hade alla åkt när man vaknade så jag o mille har sätt på tv o så, men nu ska jag ut o bada, ska nog kanske in till stan senare om det går me becka, elionor o lina ;)

Puss o kram <3

bild från utställningen (annelies bild)

Kommentarer
Postat av: mi

haha grattis wera:P fast hon är ju väldigt fin också

2009-06-30 @ 20:55:52
Postat av: MI

Grattis Wera;P fast hon är ju väldigt fin också:)

2009-06-30 @ 20:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0