sommarlov, sommarlov ;)

hejjsan hejjsan ;) igår vare midsommar, dan började bra och slutade dåligt kan man väl säga. men iaf vi tyå åt "sill o potäter" som mamma säger x) sen efter nåra timmar åt vi hemmagjord jordgubbs tårta ;) gottigotti ;) sen så såg jag på "vi hade i alla fall tur med vädret igen" och sen på "rallibrudar" m.m. idag har det inte hänt så mkt än. tråkigt väder, har lust att vara med kompisar m.m. men man vet ju aldrig vad som händer ;) imorgon ska jag nog börja rida min Ros igen :D något jag ser fram emot enormt mkt! :D ska även lägga in alla bilderna på datorn från när vi var hos mikaela, dom flesta är ju på henne så jag tänkte sätta alla bilderna på henne så det blir en ända str bild av det hela ;)

Pussar o kramar;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0