I've said your name a thousand times, to be prepared if you'd be there<3

hejjsvejs gott folk ;) helgen har haft det dåligaste vädret, sen idag (söndag) vare riktigt bra väder!! iaf när man var hos annelie;) där fick michelle rida Laura o jag ledde Celebration ;) haha dt var rätt jobbigt o springa i ridstövlar xD sen gick vi ner i hagen och "umgicks" med fölisarna ;) sen åkte man hem, då började det spöregna,hagla och åska... haha göteve, kära göteve xD  så jag gick upp på mitt rum, tände massor av ljus, rullade ner rullgardinen och läste ;) sen åkte mamma in till stan me mihcelle o jonte så ja,oliwia o wille har vart hemma och splat wii i en timma nu haha :P och vi har även pratat med pappa på skype. har även letat tågbiljetter tills imorgon. då ska vi till mikaela, på torsdag ska vi på hennes skolavslutning, sen ska vi nog typ ner till skrebbe, lr vad det heter och handla lite inför att sitta på mikaelas rum i flera timmar medas hon är med på klassresa lr nått:P sen på onsdag ska vi först till lisseberg, sen efter ska vi ner och bada i havet :D kommer bli mysigast! sen på torsdagen åker vi hem, då kommer nog även pappa vara hemma tror jag nog;)
just nu sitter jag med gladaste minen och tittar ut genom fönstret.... gissa vad jag ser!......... en klarblå himmel :D nu ska jag tvinga med wille ut och fixa cykeldäckena, senare vet jag inte vad som händer :P
puss puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0