måndag 15 juni

tjallalaa på er :D idag vaknade jag av att jag hörde gräsklipparen utanför mitt fönster. så jag sprang ner, kollade på klockan och gissa vad, tidigaste dan på lovet, kolckan var bara 8 ;D sen åt jag cocco popps till frukost, det blir man aldrig för gammal för ;) sen stack jag ut med solglasögon o foppa, och trodde att det var lika varmt som det såg ut... fast det var det inte;P det var bara 10 grader ;P jag hittar inte min mobil sladd så jag kan inte sätta in några bilder på datan xD nu vet jag inte vad jag ska göra mer än att hålla ett öga på små syskonen me efter som att mamma ä på jobbet. ska nog även fixa däckena till kärring cykeln idag så jag kan börja cykla på den istället för min andra ;) sen vid halv sju elr nått tar jag o michelle tåget ner till mikaela i gbg. så jag finns på mobilen hela veckan:)
ha det gott

puss o kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0