sommarblommorna ä finare än vinterblommorna:)

tjohoooo! ;D

Igår var man me Lina, mille, Elionor o Emma typ från 6 till 12 tror jag. vi typ cyklade runt lite, o ner till donken o upp till fontänen. sen skulle typ mille, elionor o emma vänta på michelle K, o jag o LLina skulle upp till berget, hem till henne o hämta hennes jacka. sen när vi kom tillbaka så typ var inte dom kvar, haha, så vi typ ringde dom, och då var dom ute hos michelle xD sen fick vi typ vänta på dom i 2 timmar, sen åkte ja o lina hem till henne o såg lite på tv:n, sen kom dom och vi pratade lite om imorgon (fredag) sen cyklade vi hem till elionor o chilla lite ute på hennes framsida, prata lite o så. sen åkte vi hem.

idag vaknade jag vid nio, åktetill annelie, hjälpte henne med att hålla o så i fölena o stona när hovsagaren var där, var dock skit rädd att waleria skulle stegra över, men det gick bra tillslut ;) sen gick vi in o åt lite, sen ut igen o sadla Rosie o Laura, sen red vi skogsrundar (min favorit :D) och sen åkte vi hem efter ett tag ;) nu har man mest barar chillat framför tv,n. ikväll tänkte jag o mille pumpa däckena på cykeln o dra ut på en cykeltur till odensberg elr nått (yy) ;D

imorgon ska ja o mille in till stan o va me elionor o lina hela dan, vi ska typ cykla ner o hyra film, köpa nått o äta till kvällen o sen så har vi bestämmt att ha typ "spakväll" :D ska bli kul! typ ansiktsmasker, fotbad m.m. ;D o sen sova hos elionor ;D

på lördag vaknar man väl upp hos elionor, är me dom typ hela dan', sen på kvällen åker jag o mille till emmi o är kattvakt;)

på söndag ska jag o michelle med annelie på utställning, så vi går upp vid 6, käkar frukost o sen åker vi vid 7 ;)

ha dt gött ;) puss o kram <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0