2 mars :)

Nu äre bara en vecka kvar tills hamsterungarna är redo att lämna sin mamma, lr aa det är dom ju redan. men dom har inte lämnat varandra än. för mamman har blivit lite små surig och tröttnat på dom så killarna är i en bur för sig och tjejerna för sig :)
Nu har mamma fått paket, och snart antar jag att marie o dom kommer :)
Senare ikväll ska man se på "183 dagar" första avsnittet tyckte jag inte verkade alls bra, men nu har det ju börjat komma igång så då äre mkt bättre :D
imorgon blire skolan. orkar inte!!!!! det kommer vara segare än sirap!
på onsdag ska jag o michelle rida :D <3
på torsdag har jag inga planer alls o inte till fredag,lördag eller söndag heller. men dom kommer väl :)
det är ändå gött att bara ha en läxa till denna veckan, och ett prov. fast det är ju bara engelska prov så det går ju lätt :)

ALLA kommenterar grattis till mamma föresten :D

http://www.youtube.com/watch?v=0lqrLVgXRpk&feature=channel



ha det bäst :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0