Hästbrist! hah :)

hellou.
idag har jag fixat snelugg, ska ha det ett tag nu och se lite om jag trivs bäst med snelugg lr vanlig lugg.
ikväll ska jag även vara barnvakt. får la sitta uppe o se på film me fabian igen xD
hela förmiddan hade jag suttit och kollat på hästar, också hittade jag "den perfekta första hästen, köper du henne kommer du aldrig ångra dig" jag gjorde "framtidstavla" lr va det heter och skrev listapå vad som behövdes att köpa och redan hade, det var as kul och leendet kunde bara en person försöra, mamma, hon sa att vi inte hade nån stans att ha den, och varje gång jag förklarade hur vi skulle göra men problemen som hon grävde djupt för att få tag i så hittade hon på nya, och jag svarade på allt. men sen så fick hon damp o sa att vi inte skulle ha nån häst. då hittade jag en asfin häst till lova o lillie. den hade as bra poäng av dommaren, 43p och guldbelönad. och inkörd,inriden,tömkörd, älskar att bli borstad. van vid barn,katter,hundar och massa. hon var perfekt för dom! men jag måste ju prata me marie först, och hon ska bara lånas ut och om man vill så får man köpa  henne stod det så det ä ju inget måste :)
Alla önskar mig lycka till med att försöka så oliwia o lova får låna denna, och det blir jag som tar hannd om den hoppas jag haha :D och sen var den 105 cm i mkh så den kan nog även jag rida ibland, fast inte direkt träna utan bara rida lite föriktigt, för jag väger ju inte så mkt o ä inte så lång så det går nog :) fast jag ska fortsätta hos annelie ändå såklart :)



sry för bilden på mig x)

Puss o kram <3

Kommentarer
Postat av: madde

köp,köp,köp,köp,kööööööp:P

2009-03-22 @ 20:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0