hingst visning, påsklov, sälen, maya rung, rolig vekarie!, hoppla hoppla pollen<3;)

veckan har varit helt okej;) fick godkänt på alla proven och läxförhören;D haha;)

Nu är det bara en vecka kvar till påsklov:D
Nästa vecka så äre ganska mkt prov, men det fixar jag nog;)

På lovet så ska jag bland annat packa, fför på söndagen v.15 bär det av till SÄLEN :D och jag  ska även till doktirn, och dom ska väl ÄNTLIGEN få fram vad det är för fel på mina knän, orkaar inte vänta mera!!!!!!!!

haha, igår på spanska lektionen hade vi en vekarie, fan va vi skratta hela tin xD det blev inte så mkt spanska, utan hon berättade mera om vad "människo rötter" var, och att hon hade en "Liten björn, eller aa en hund som trodde att den var en björn" haha, asså vi skratta skit mkt x)

På söndag ska jag sticka till annelie och rida :D och sen på lördag v. 14 så ska jag me annlie på en hingstvisning, hon är med och anordnar, så vi ska göra lite allt möjligt skojj ;)

Jag har fått en ny favorit, Maya rung i andra avenyn (hon sjunger me) haha, jag hade ingen aning om att hon kunde sjung, men hon hade till o me gjort en egen låt;)
Här kommer en liten del av låten;D hah, det ä ingen som orkar läsa hela låten så jag tog bara en liten bit;)

Att leva för evigt,
är att leva med dig,
för du är det ända för mig



Puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0