NÄSTAN 100 års jubileum;)

vid 14-15 tiiden idag  kom en stor traktor hit´;) han skulle ÄNTLIGEN riva "vita huset", så jag,michelle o wille gick ut för att ta lite kort och filma, också hjälpte  vi till att b'ära ut massa saker från huset, sen så gick det ganska fort, så nu ligger hela huset i en STOOOR hög med plankor;) Det är som att man äntligen kan andas när man kommer dit, jag vet inte varför... men förut hare vart typ kvavt lr nått. Huset blev nästan 100 år :)
haha på en av dom 100 tals videona, när traktorn backar(som wille filmade) så hör man wille bah "AKTA DENISE!!!" också hör man mig bah "AAAAAH!!!! ...... JAG HINNER NOG.... ELLER...... EHH JAG SPRINGER" hahahahhah xD
Bilder kommer nog senare;)

Resten av dan blire nog bara chill, kanske ska börja packa lite, om jag har riktigt tråkigt;) (sakerna till sälen asså:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0