shulululuu :)

Igårkväll var man på kyrkerör o dom typ sa allt som man redan visste haha xD hah.
idag har man vart i skolan, hade engelska prov. gick nog ganska bra tror jag ;)
efter det åkte ja,mamma,jonatan,william o oliwia till farmor där även gunel va :)   (vet inte hur hon stavar :P)

hahah, hörde jonatan o fabian sitta o prata om tjejer, jonte bah "men asså varför gjorde du slut med patricia? hon var ju dig drömtjej. alva är min drömtjej och hon gjorde slut en gång men nu ville hon ha mig igen." fabian bah "aa, men hon gillade william." o jonatan bah "asså tjejer är konstiga!!!" också typ kom jag in i rummet han bah "aa det gäller ju henne me asså!" hah xD

föresten, om ni vill gå in på min o michelles hemsida så fråga på msn :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0