söndag<3

heeeeej :D
idag vakna man av ett väldigt högt ljud, och jag darrrade skitmkt typ som att det var jordbävning lr nått,det var skumt men aja :) Sen åkte jag o michelle till annelie :D Jag red honey bunny en sväng medans mille o annlie körde wera, och vi prata massa  om hingstutställning ;D sen red jag laura en sväng o michelle ledde celebration.  och vi prata massa om igår o s¨å ;)

Igår var jag barnvakt åt lova o fabian ;) Vi kollade på typ Wild Kids lr va det heter xD också vare en kille som pratade, fabian bah "han är faktiskt väääldigt sööt!" haha, jag visste att det skulle bli en bög i familjen, nä skojja bara ;)
´jag satt uppe till 1 och tillsllut kom michelle o marie hem;)



Mina ögon kan tindra

Mina läppar kan le

Men sorgen i hjärtat

Kan ingen se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0