this week<3

hejsan hoppsan ! :D

Idag har det vart chill i skolan!!!!:D:D Först vare genomgång i en halvtimma, sen ut på grönflagg och då hände massa, bland annat tipspromenad, fast den var itne kul xD aja iaf. sen gick  vi till idrotten. då var den vanliga hallen upptagen så vi tog friitdrots hallen. men efter 1 kvart visade det sig att det var nåra  andra som skulle ha den me. då då hade inte vi någon för i den sista speelade dom volleyboll i. också hade vi vikarie, och hon visste inget haha, så hon sa att vi skulle gå ut. och det var typ -4 grader. så motvilligt gick vi och dom på oss ytterskor och jacka, och ändel tog även mjukisbyxor (dom som hade me sig) , sen när vi var påväg ut så skrek hon att vi hade fått låna ett volleyboll nät. och när vi hade tat av oss dom varma kläderna igen och gick dit så vare en as liten yta vi skulle vara på. och 19 st i en så liten yta går bara inte! xD så jag och madde gick ut i ett rum och passade lite me en boll :) sen gick vi tillbaka till skolan och läste lite och sen åt vi. sen så vare engelska. det var bara chill. litet läxförhör sen film :D
Efter skolan åkte jag hem och gick ut me nicke. nåra hade görslat så jag lukta typ skit xD så jag gick o duschade. och nu sitter jag här och lyssnar på lite musik :) senare åker mamma,jonte,wille o lillie till stan så då blire "wild house" för mig :D sen när dom kommer hem blire o äta litte mc donalds:)

Imorogon äre la bara chill. ska vara barnvakt på kvällen o så me ;D

På söndag blire annelie och sådärnt :D

Ha det bra alla små gullisar :)
Puss o Kram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0