upp me nosen, och se VAAD som helst :)

AAJJ! mina händer!
Var precis ute o gick en sväng med nicke, för tidigare på dan hittade jag nämligen massa roliga vägar. så jag skulle testa en av dom, och allt var perfekt, solen påväg ner, varma vindar, en hund som var lydig.... tills det kom ett rådjur (nicke är ju jakthund) vi gick typ på ett järde, också kom rådjurdet och sprang, och då börja nicke me sitt jävla jakttjut! han lät typ som en kvävd höra lr nått o.O också vare typ as lerigt, och har drog skit mkt så jag typ gled me. asså usch vilken upplevelse xD mina  händer gör as ont xD och skorna sen ut som 2 görsel högar xD hahah.
aja, idag har jag iaf var på dalènium, var sådär kul, vi fick typ inget fritt, så vi kunde typ inte göra nått expriment. efter skolan gick jag till mormor :)
igår var jag med madde, erika o ida efter skolan. vi övade lite i bandet. sen så gick jag till emmi, hahha, jag testade lite YOGA, ganska kul, fast det var as jobbigt. det ser jättelätt ut men ni ska bara testa!!! (hon hade en DVD med sånt  så man fick härma) Sen gick jag till mormor och åt, och sen åkte jag hem :)
Imorgon äre gii. ingen läxa :D:D
på fredag äre engelska läxa. vet inte glosorna än... får fixa det imorgon :)
Så veckan har vart/är chill :D





Puss o Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0