mihhihihiiiii

halloujsansvejsi :D
Idag vaknade jag 6 ggr och var sket rädd för att försova mig, jag skulle nämligen till Annelie :D
Men försova mig kunde ajg ju ta o drömma om, för jag var klar i tid vetti :D
När vi kom dit trodde vi att annlie inte var hemma, så vi gick in i stallet o kollade om det stod något på anslagstavlan, men det gjorde det inte. så vi gick in och där var hon, helt livslevande ;D
Så jag o michelle tog in honey bunny o wera o bordstade dom lite, sen så körde dom weris och jag red honey bunny :D gick finfint :D
efter det red jag laura en sväng o michelle ledde spangi. det var lite kul, för annelie fick inte tag på spangi ute i hagen, men så börjjade hon prata engelska med henne (spangi är ju från holland) och då kom hon direkt! det var najjs :D
och Laura har börjat få juver så hon är helt klart dräcktig, och det märktes även att fölet sparkade o störde henne lite för hon stack flera gånger xD och sen skulle jag gå runt henne, också gick jag backom, och om inte jag hade gått såpass nära hade jag nog fått en liten kick där, för jag stod för nära, annars hade hon kunnat kicka till mig med bakbenet haha xD aja, det ä ju ett bra tecken på fölet iaf :D

ps. kolla vad läskig denna är lr?!  http://www.youtube.com/watch?v=JI_z8Si_bA0 iten det står en kille backom gardinen när dom går iväg med bebisen, och ingen såg honom mer än i inspelningen, vad kan då detta betyda ? BABY GOSTH"!!  ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0